sâmbătă, 25 iunie 2016

Inca o casuta pe buletinul de vot

Oare ce e mai important pentru romani? Brexitul, vacanta de vara, sau abuzurile parlamentarilor nostri? Conform facebook-ului meu, numaratoarea ar zice cam asa: 100 de postari cu Brexit-ul (dintre care cel putin 30% sunt la misto), vreo 5 cu vacante timpurii la mare, si UNA!!! cu Dragnea – chiar haioasa, daca nu te gandesti prea mult: “Liviu Dragnea, infractor condamnat la doi ani de pușcărie, cere demisia ministrului Justiției. Ar trebui să ceară direct desființarea justiției. La ce ne mai trebuie, nu avem Antena 3?” – bravo Revista Kamikaze! E drept ca in august, s-ar putea ca vacanta de vara sa castige detasat, putand numi prim-ministrul facebook-ului in emisfera de nord. Lafel cum probabil peste cateva zile de scazut burse si cotatii GBP, si rezultatul referendumului din UK ar fi altul... Ce ma distreaza pe mine este ca romanii sunt atat de consumati de treaba asta cu Brexitul (care nu neg, e o chestie istorica) parca uitand ca acum cativa ani au votat la un referendum sa fie doar 300 de parlamentari si parlament unicameral... Acum avem destui peste 500, si sunt ai naibii de simpatici toti! Citind noua lege electorala, am observat ca vom avea, din toamna, 312 deputati si 116 senatori (marja de eroare 10 bucati, e noapte, intelegeti-ma si pe mine!) A! Si nu mai e vot uninominal! Vom vota din nou niste liste cu necunoscuti. Eu la alegerile astea locale am stiut maxim 3 oameni de pe TOATE listele (ma refer la consilieri). Unul era in loc ne-eligibil. Despre ceilalti 2 aveam dubii serioase. A! Si nu mai alegem presedintele CJ! Si ca tot veni vorba de a alege, de ce trebuie sa aleg intre paine si catuse? Pentru ca simpaticii fac ei variantele de raspuns. Eu zic ca a venit timpul sa ne facem singuri inca o varianta. Ca si cum am face pe buletinul de vot inca o casuta. Nu sa ii injuram, sau sa facem misto, ci sa ne facem o varianta mai respirabila decat painea GOALA sau catusele. Vreau un candidat pentru Camera Deputatilor din Brasov! Unul care sa primeasca 4500 de semnaturi de sustinere (ca sa poata candida), si care sa ia 25000 de voturi, si sa se duca in Parlament (din citirea mea nocturna a legii electorale, cam atatea ar fi necesare la o prezenta de 50%). Bucuresti, Constanta, faceti si voi rost de unul! Astept propuneri! Vorbesc serios! Imi ofer timpul, priceperea si resursele pentru inca o casuta pe buletinul de vot. Daca nu noi, atunci cine? Daca nu acum, atunci cand?!

Niciun comentariu: