sâmbătă, 2 octombrie 2010

Timpul nu mai are rabdare cu noi…

Nu stiu altii cum sunt, dar eu ma simt prins in vartejul timpului, si al banilor. Si asta nu ar fi atat de rau daca nu as avea senzatia ca toti din jurul meu sunt lafel. Sa nu mai vorbim despre ce vad la televizor...
Incerc sa-mi dau seama daca asa a fost dintotdeauna, sau pur si simplu exista momente in istorie – ca in Morometii – in care timpul isi pierde rabdarea.
Daca stai sa te gandesti, e destul de trist sa fii sclavul timpului si al banilor... sau al principiului amar care le stapaneste pe amandoua.
Aveam un prieten care spunea ca timpul nu exista. In Zeitgeist ziceau ca nici banii nu mai exista de cand s-a renuntat la “gold standard”... departe de-a judeca cele doua afirmatii, eu sunt de parere ca ele exista datorita creatorilor lor : noi, oamenii.
Oare e lafel si pentru dumnezeu? A ajuns el sclavul oamenilor? Sa depinda existenta creatorului doar de creatiile sale esuate?
Gimme your thoughts on this...

7 comentarii:

Tiberiu-Eduard spunea...

E linistitor cand se mai gandesc si altii la ce te gandesti tu. Si eu am impresia, uneori, ca sunt inconjurat de aceleasi lucruri si de oameni care au uitat de unde vin si incotro se indreapta pt ca s-au lasat prada unor iluzii. Dar imi dau seama ca si eu ma lupt cu iluziile mele. Timp... bani... De fapt, impresia cea mai puternica este ca azi, si poate asa a fost mereu, lumea pare ca a uitat ce e cu adevarat important. Dar e greu sa pui degetul pe rana, oamenii-s schimbatori, cu bune si rele. Si e gresit sa generalizezi, desi nu prea ai cum sa vorbesti altfel despre lucruri generale.

Anonim spunea...

Mai dragilor, Schumann asta o avea dreptate cu teoria lui despre frecvente...sau?... ma gandesc ca si asta ne face sa percepem timpul ca mult mai putin. Asta, coroborat cu tendita globala de a pune "banul" pe primul loc in prioritati, ne explica de ce si Vic si Tibi simt acelasi lucru ;)
aa.. si eu!
SUCKS

Anca

Bogdan spunea...

cam asta zice si teologia ca timpu nu exista ..ca totu e o vescnicie
de tine depinde in ce tabara esti
eu visez o lume simpla cu oameni simpli...
cred ca daca ne-am preocupa mai mult pe trait decat pe gandit ...am fi mai castigati
e o problema ceilalti care traiesc si nu gandesc in lumea asta de multe ori traiesc prost
si noi care am putea sa traim bine ptr ca stim anumite chestii care ne-ar putea imbunatati traiu ...gandim prea mult si nu traim deloc ....
e ciudat ...
te uiti cum oamenii isi pierd sufletu si timpu ptr niste cozi interminabile la fripteoze de care nici nu au nevoie
si noi care stim cum am putea trai bine ...gandim prea mult si nu traim nici noi...
cine mai traieste in tara asta ..si in lumea asta ?... eu zic ca mai multi isi omoara viata si timpu si bani.... cu televizoru ,cu surplusu de alimente, cu micile rautati care te imping la mari rautati,cu barfa ,cu lenea si cu noroiu social...
eu stiu toate astea ...atunci ce ma impiedica din traitu frumos?...
asta e intrebarea ... noi care stim sa traim frumos ...de ce nu traim frumos?...
daca ati reusit sa traiti frumos ..sa-mi spuneti si mie ...poate ma ajutati in dilema mea....
multumesc anticipat

vicbrainiac spunea...

momentul 1: traim prost, gandim ce trebuie sa facem sa traim bine
momentul 2: punem in aplicare ce am gandit mai sus
momentul 3: traim bine*.
______
*cu conditia ca intre momentul 1 si momentul 3 sa nu se fi schimbat perceptia noastra despre a trai bine.

Bogdan spunea...

Ai dreptate multumesc...

Anonim spunea...

Eu ma declar o victima a timpului si a banilor....
Sa-ti explic ce simt?
Viata mea nu se desfasoara asa cum mi-as dori, nevoile mele sunt mici si sunt convins ca se pot satisface cu bani putini.
Numai ca, rata pe care o am la o banca ma obliga sa ma trezesc in fiecare dimineata sa ma duc la munca. Daca m-as opri din munca ar trebui sa ma opresc din multe, cum ar fi fumat, internet,mancare, benzina la masina, consum de curent electric si caldura.
Daca nu am job nu beneficiez de cele mentionate mai sus. Fara ele viata mea ar fi foarte grea si s-ar indeparta si mai mult de viata pe care mi-o doresc.
Am 29 de ani si simt ca trece timpul pe langa mine, nici macar ca vinul nu sunt. El devine din ce in ce mai bun si mai rafinat odata cu trecerea timpului, eu doar imbatranesc fara sa simt ca ar aparea vreo imbunatatire in viata mea. Ma tot gandesc la mine peste 20 de ani si sunt tare trist.
Stiu ca trebuie sa-mi schimb viata, dar ca sa ajung unde imi doresc am nevoie de si mai multi bani. Sunt foarte trist cand realizez ca totul se invarte in jurul banilor. Sunt f trist cand realizez ca fara bani timpul pune si mai mare presiune pe tine. Am 29 de ani si ma simt batran si neajutorat. Inca ma gandesc la acea idee stralucita care sa ma scoata din mocirla in care ma afund zi de zi...
Traim intr-un cerc vicios, realizezi ca nu e bine dar continui pt ca nu prea ai ce face din pacate. Asta este societatea noastra...
Mickey

vicbrainiac spunea...

@ Mickey: cred ca toti suntem victime ale banilor... mai ales femeile... :)) cand ai si un credit, e trist. imi pare rau sa aud ca ai credit, imi pare bine ca si tu cauti o solutie. cat despre timp... let's make the most of it!!! veniti pe la brasov? facem o mafie?