duminică, 19 octombrie 2008

Din Capote

Satul de a ma zbate sa fiu original, week-endul asta am citit o carte. O vara de rascruce, de Truman Capote. Nimic extraordinar, decat un stil excelent de a povesti. Dar, ca sa completez descrierea sentimentului lipsei originalitatii, o sa citez din carte. Asa ca iata fraza care mi-a placut cel mai mult.

„Cea mai mare parte a vietii e atat de monotona, incat nici nu merita sa o discuti, si monotonia se face simtita la toate varstele. Cand schimbam marca tigarilor pe care le fumam, cand ne mutam in alt cartier, cand ne abonam la un alt ziar, cand ne indragostim sau punem punct unei legaturi, nu facem decat sa protestam, in felurite chipuri, usuratice sau profunde, impotriva monotoniei, cu neputinta de diluat, a vietii de zi cu zi”

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hey Victor, ce-i cu tine?
Nu mai esti prin tara? Ca altfel nu-mi explic atata liniste.:)
Nu stiu de ce simt ca am dreptul sa iti cer sa mai scrii..poate doar pentru ca te citeam pana acum si imi placeai.

te salut oricum si iti doresc sa-ti fie bine!

nu conteaza cine sunt

vicbrainiac spunea...

ma bucur ca iti placeam. speram totusi sa fie mai interactiva chestia... nu tre' neaparat sa stiu cine esti, dar vreau pareri, intrebari, raspunsuri... orice. vreau sa ne implicam cu totii in "the pursuit of happyness"...
PS. postez imediat ceva...